معاون پژوهشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد:

ارائه خدمات تخصصی مرکز سلامت روان "رویین" با تسهیلات ویژه

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۳۷۹۵ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
مرکز سلامت روان "رویین" جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت هفته سلامت روان، تخفیف ۲۵ درصدی ویژه خدمات سلامت روان به‌صورت حضوری و تلفنی ارائه می‌دهد.
ارائه خدمات تخصصی مرکز سلامت روان "رویین" با تسهیلات ویژه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ فرج حسینیان معاون پژوهشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بابیان این نکته که ۱۰ اکتبر، روز جهانی سلامت روان است، اظهار کرد: این روز توسط سازمان بهداشت جهانی به جهت توجه بیشتر به اختلالات روانی، تأثیرات منفی آن‌ها بر جوامع و پیشگیری از آن‌ها برگزیده‌شده است. در ایران نیز ۱۸ تا ۲۴ مهر به نام هفته بهداشت روان نام‌گذاری شده است.

فرج حسینیان بابیان اینکه 60درصد افرادی که از اختلالات روان‌پزشکی رنج می‌برند، از خدمات موردنیاز استفاده نمی‌کنند گفت: عمده‌ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی  و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان است، اگردسترسی راحت به  بهترین خدمات فراهم  شود ولی آگاهی درباره سلامت روان افزایش پیدا نکند و اصلاح نگرش ایجاد نشود مردم از خدمات سلامت روان کم استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به‌ سلامت روان به ‌عنوان بخش مکمل سلامت جسمانی، خاطرنشان کرد: اگر سلامت روان افراد حفظ نشود و ارتقا پیدا نکند در این افراد مشکلاتی در بحث جسمانی به وجود می‌آید به‌ طور مثال فردی که دارای افسردگی یا وسواس و... است و با همسر و فرزند خود مشکل دارد نمی‌تواند به آرامش که یکی از منابع اصلی سلامت روان است برسد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه یکی دیگر  از مأموریت‌های اصلی این واحد علاوه بر حوزه سالمندی، حوزه سلامت روان است اظهار کرد: سعی کردیم در این حوزه با ارائه خدمات حضوری و آنلاین به آحاد جامعه مفید و موثر باشیم.

فرج حسینیان با اشاره به ارائه کلیه خدمات سلامت روان در این مرکز تخصصی با 25 درصد تخفیف به مناسبت هفته سلامت روان، اظهار کرد:‌ تمامی خدمات تخصصی سلامت روان ازجمله مشاوره‌های فردی (اضطراب، وسواس، افسردگی و ...)، مشاوره پیش از ازدواج، زوج، طلاق و سلامت جنسی، انجام تست هوش کودکان و بزرگ‌سالان، انجام تست‌های استعدادیابی و شخصیت شناسی، مشاوره کودک و نوجوان (LD،ADHD، فرزند پروری و ...)، مشاوره تحصیلی، نوروفیدبک، tDCS و ... در مرکز سلامت روان رویین از تاریخ 18 تا 30 مهرماه با در نظر گرفتن 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی در خاتمه اظهار کرد: در مرکز سلامت روان رویین آمادگی همکاری و ارائه خدمات به سازمان‌ها و ارگان‌ها در حوزه‌ مشاوره‌های فردی، زوج، طلاق و سلامت جنسی، انجام تست هوش کودکان و بزرگ‌سالان، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره تحصیلی، نوروفیدبک و... راداریم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره‌های 02122739891 و 09022439872 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :