معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

نشریات دانشگاهی محل تولید اندیشه‌هاست

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸ کد : ۲۴۶۹۳ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و دانشجویان فعال در این حوزه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.
نشریات دانشگاهی محل تولید اندیشه‌هاست

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمدعلی امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه در این جلسه با اشاره به شان والای دانشجویان و همچنین رسالت سنگین اصحاب رسانه، گفت: نشریات دانشگاهی محل تولید اندیشه‌هاست و ما از تمام نشریات دانشجویی دانشگاه که مزین به نام شهید بهشتی ست انتظار داریم تا با حفظ شان قلم به رسالت خود بپردازند.

رییس کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با یادآوری فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی، تاکید کرد: نشریات از اشاره به اصول اعتقادی غافل نباشند تا این استراتژی ترسیم کننده خط فکری مورد قبول در مسیر اهداف و آرمان‌های دانشگاه باشد.

هاشم ورزی دبیر کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در ادامه این جلسه، خواستار هم فکری اعضای کمیته، برای پیشبرد اهداف نشریات شد و با تاکید بر رسالت اصلی امور فرهنگی، افزود: تمام سعی ما در مدیریت فرهنگی بر این است تا توانمندی‌های دانشجویان را بشناسیم و برای ارتقای مهارت، یادگیری و توانمندی‌های آنان گام برداریم.

وی همچنین با توجه به توهین‌های صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر اسلام، بر نقش پر رنگ نشریات دانشگاهی در دفاع از ارزش‌های دین اسلام تاکید کرد و گفت: هر نشریه‌ای با توجه به رسالت خود در تعظیم به شعایر اسلامی باید با تمام توان پاسخ این گونه توهین‌ها را بدهد.

در پایان این جلسه احکام اعضای دانشجویی صادر و به آنان تحویل داده شد و درخواست نشریاتی که متقاضی شروع فعالیت و یا تغییرات در نشریات بودند هم مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام


نظر شما :