سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح، خصوصی و نهادی در بستری بیماران کرونا

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰ کد : ۲۵۲۵۱ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
معاون هماهنگ کننده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۸ درصد بستری بیماران کرونایی در استان تهران مربوط به بیمارستان‌های تحت مالکیت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، به تشریح سهم مشارکت سایر سازمان‌ها و نهادهای مختلف در بستری بیماران کرونایی استان تهران پرداخت.
سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح، خصوصی و نهادی در بستری بیماران کرونا

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اسماعیل توحیدلو با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۶۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، از افزایش سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح، بخش خصوصی، نهادی و تامین اجتماعی در ماه‌های اخیر به ویژه در آبان ماه در بستری بیماران کرونایی استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد بیماران کرونایی استان تهران که در یک ماه گذشته بستری شده‌اند در بیمارستان‌های تحت مالکیت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران بستری هستند، گفت: از این میزان ۱۸ درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ۳۲ درصد آن مربوط به دو دانشگاه دیگر است.

معاون هماهنگ کننده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران سهم بیمارستان‌های خصوصی را در بستری بیماران کرونایی در یک ماه اخیر ۱۷ درصد، بیمارستان‌های نیروهای مسلح را ۱۶ درصد، بیمارستان‌های تامین اجتماعی را ۸ درصد و بیمارستان‌های نهادی مانند بیمارستان‌های بانک ملی، دانشگاه آزاد، وزارت نفت، دادگستری و ... را حدود ۹ درصد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توحیدلو در پایان یادآور شد: با گذشت زمان سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح،  بخش خصوصی و نهادی در امر بستری کردن بیماران کرونایی افزایش یافته و این افزایش مشارکت قابل قدردانی است.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :