همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دانشگاه "سچنوا" روسیه

۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۸ کد : ۳۶۳۸ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به دعوت رسمی رئیس دانشگاه سچنوا به روسیه سفر کرده بود، با این دانشگاه قرارداد همکاری‌های علمی و دانشگاهی امضا کرد.
همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دانشگاه "سچنوا" روسیه

 به گزارش ایسنای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در این نشست که در دانشگاه سچنوا برگزار شد، طرفین پس از تبادل نظر در خصوص اجرایی شدن همکاری‌ها در زمینه آموزشی و پژوهشی قرارداد امضا کردند.

طی آن بر چگونگی اجرایی شدن دوره‌های مشترک، ظرفیت دوره‌ها، تبادل استاد و دانشجو، پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، استادان مدعو و انتقال تکنولوژی اشاره شده است.

همچنین در این نشست، ضمن ارائه توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک دو دانشگاه در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی دکتر آقاجانی رییس دانشگاه، دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر مهرداد فیضی معاون بین‌الملل دانشگاه، به بازدید و گفت و گو با روسای مرکز مهارت‌های آموزشی simulation center، بیمارستان آموزشی، کلینیک ارولوژی، پژوهشکده تحقیقات علوم پایه پزشکی و دارویی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بازدید از مرکز جامع و بسیار پیشرفته خدمات توانبخشی، کلینیک ارزیابی سلامت و مرکز جامع، پیشرفته و هوشمند مهارت‌های بالینی پزشکی عمومی و تخصصی بخش دیگری از بازدیدهای ریاست دانشگاه بود.

دانشگاه سچنوا که به صورت تخصصی در حوزه علوم پزشکی فعالیت می‌کند، با ۲۶۰ سال سابقه قدیمی‌ترین دانشگاه روسیه محسوب می‌شود و دارای ۱۰ دانشکده، یک پارک علم و فناوری، کلینیک‌های مجهز، مرکز آموزش مهارت‌های بالینی، مراکز تحقیقاتی پیشرفته و محققان برجسته، رتبه اول علوم پزشکی در کشور روسیه را دارد و از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی محسوب می‌شود.

این دانشگاه ۱۷۲۱ عضو هیئت علمی و ۱۸ هزار دانشجو دارد که از این تعداد دانشجو، حدود سه هزار نفر را دانشجویان خارجی از ۸۰ کشور جهان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه سچنوا روسیه تحقیقات و فن آوری


نظر شما :