برگزاری دوره آموزشیMBA سلامت در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۴۲۸۰۱ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشیMBA سلامت با هدف توان‌افزایی دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم پزشکی جهت حضور مؤثر و موفق در زمینه کسب‌وکارهای عرصه سلامت به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشیMBA  سلامت در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره‌های آموزشی مدیریت سلامت با نام Healthcare MBA ویژه پزشکان، دانشجویان پزشکی و فعالان حوزه سلامت به‌ صورت حضوری و مجازی با سرفصل‌های درک مفاهیم نوین خلاقیت، مبانی کارآفرینی سلامت، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری‌سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار در حوزه بهداشت و سلامت و ...  به مدت 350 ساعت برگزار می‌شود.

گفتنی است، در پایان این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم پزشکی، پزشکان و مدیران مراکز درمانی و ثبت‌نام‌های گروهی از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ برخوردار خواهند شد، علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند با شماره‌های 02122439874 و09035148915  و 0910579595 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :