برگزیدگان مسابقات " دهه فجر " در رشته های: تنیس‌روی‌میز آقایان و دارت بانوان دانشگاه مشخص شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳ کد : ۵۳۵۵۸ پر بازدیدترین اخبار
جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه، ویژه دهه فجر با مسابقات تنیس‌روی‌میز آقایان و مسابقات دارت بانوان، به ترتیب در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه، در سالن‌های ورزشی مجموعه مدیریت تربیت‌بدنی برگزار گردید.
برگزیدگان مسابقات " دهه فجر " در رشته های: تنیس‌روی‌میز آقایان و دارت بانوان دانشگاه مشخص شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ دکتر رستمی‌نژاد مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه اعلام کرد:  مسابقات تنیس‌روی‌میز آقایان با حضور ۲۴ نفر و مسابقات دارت بانوان با حضور ۴۵ نفر از کارکنان زیرمجموعه دانشگاه در سالن ورزشی شهید احدی برگزار گردید.

ایشان در ادامه افزود: برگزیدگان تنیس‌روی‌میز اقایان به ترتیب عناوین: رضا شکاری از جهاددانشگاهی، مقام اول، امیرحسین پناهی از مدیریت فناوری اطلاعات مقام دوم، محسن زارع از بیمارستان لقمان مقام سوم و برگزیدگان مسابقات دارت بانوان به ترتیب عناوین: فائزه حسینی از دانشکده بهداشت، مقام اول، منیره صفایی از بهزیستی و معصومه قاسمی از مدیریت توسعه مقام، دوم و بهناز جعفری از معاونت پژوهشی، مقام سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است جشنواره مذکور به‌منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و انجام فعالیت‌های ورزشی کارکنان دانشگاه، در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌گردد. اسامی برگزیدگان سایر رشته‌ها پس از اتمام مسابقات متعاقباً اعلام خواهند شد.

 


نظر شما :