حضور فعال جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱ کد : ۵۳۸۶۹ پر بازدیدترین اخبار
جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای مسئولیت خود در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری در محل نمایشگاه بین المللی تهران، نشستی را با موضوع "دسترس پذیری خدمات هتلداری برای سالمندان"با همکاری ذی نفعان این حوزه برگزار نمود.
حضور فعال جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در این نشست که جامعه هتلداران،سرمایه گذران و مجموعه های آموزشی و خدمات صنعت گردشکری حضور داشتند. دکتر الهام رجبی، دکتر داوود پیرانی، مهندس حمید منتظری به تشریح و تبیین هتل های دوستدار سالمند پرداختند.

در ابتدای پنل، دکتر الهام رجبی ضمن اعلام آمار و ارقام حوزه سالمندی در دهه آینده به تشریح مولفه های کلیدی هتل های دوستدار سالمند و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص پرداختند.

در ادامه دکتر پیرانی با اشاره به مامورت جهادددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه سالمندی اظهار کرد: با توجه به  این ماموریت، در تلاش هستیم که مدلی را برای هتل های دوستدار سالمند و ارزشیابی هتل براساس شاخص های ملی و بین المللی تدوین نماییم که خدا را شاکر هستیم جمعیت مخاطب ما که صنعت هتل داران هستند استقبال خوبی از این موضوع داشته اند.

در این پنل که از همه حوزه‌های قسمت گردشگری حضور داشتند به بحث و گفتگو در مورد چالش‌های این حوزه پرداخته شد.


نظر شما :