"مدرسه اشتغال سلامت" در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی می‌شود

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی "مدرسه اشتغال سلامت" با تاکید بر حل مسائل سالمندی خبر داد.
"مدرسه اشتغال سلامت" در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، پریسا فتایی با بیان این مطلب اظهار کرد: "مدرسه اشتغال سلامت" در سه بخش آموزش (Healthcare MBA)، مشاوره کارآفرینی سلامت و ایجاد استارتاپ‌های نوآورانه سلامت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش آموزش با برگزاری دوره‌های توانمندسازی، مهارت‌آموزی و کارآفرینی برای گروه‌های هدف مختلف مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود که برای کار در مراکز درمانی یا ایجاد یک استارتاپ و برعهده گرفتن یک شغل در آینده به آن نیاز است.

وی با بیان اینکه دوره آموزش عالی آزاد Healthcare MBA به مدت ۲۰۰ ساعت با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال اجراست، گفت: هم اکنون ۱۵۸ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال فعالیت برای ۱۴ استارتاپ این حوزه هستند.

فتایی با اشاره به بخش مشاوره، اظهار کرد: در بخش مشاوره، فراگیران می‌توانند از مشاوره‌های راه اندازی، ایجاد و استقرار کسب و کار نوپا، ارزیابی طرح تجاری، مشاوره حقوقی، مشاوره بازاریابی و سایر خدمات مشاوره‌ای با تیم تخصصی مشاوران کسب و کار این مرکز بهره مند شوند.

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان ضمن دعوت از کلیه صاحب‌نظران و شاغلان حوزه سلامت به ویژه سلامت سالمندی برای همکاری با این مرکز، تاکید کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) و مراکز تخصصی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جمله مرکز پایش و سلامت سالمندی، مرکز سلامت روان و مرکز درمان در منزل سالمندی (امداد) زمینه استقرار تیم‌های نوآور را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: پایش سلامت سالمندی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :