با همکاری دانشکده بهداشت و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی؛

جشن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن برگزار شد

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰ کد : ۵۶۴۴ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی
جشن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن به همت معاونت های فرهنگی جهاد دانشگاهی و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با حضور روسا و مسولان فرهنگی این دو سازمان و حضور پرشور دانشجویان در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
جشن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگای علوم پزشکی شهید بهشتی، رضوان زنده دل نماینده بانوان دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم با ارایه آماری از حضور بانوان در عرصه های مختلف دانشکده، گفت: 35 درصد هیات علمی، 43 درصد کارمندان و 80 درص پرسنل آزمایشگاه دانشکده را  بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی چشمگیر بانوان در این دانشکده، اظهار کرد: در شاخص مقالات بین المللی از سال 2003 تا 2018، طبق گزارش سایت وزارت بهداشت  به ازای هر فرد 2 مقاله به صورت مشترک با کشورهای دیگر تولید شده است. همچنین در شاخص فناوری 12 درصد بانوان دانشکده بهداشت و ایمنی ثبت اختراع داشته اند.

وی با بیان اینکه در سایت دانشکده یک صفحه به امور بانوان اختصاص داده شده است، گفت: کارگاه های مختلفی برای ارتقای مهارتهای بانوان در دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار می شود.

نماینده بانوان دانشکده بهداشت و ایمنی در خاتمه با اشاره به همکاری دانشکده بهداشت و ایمنی با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در برگزاری جشن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س)، تصریح کرد: ارتباط جهاد دانشگاهی با دانشکده در عرصه های مختلف از جمله مسایل فرهنگی ثمرات مثبتی خواهد داشت.

همچنین دکتر اکبر اسلامی رییس دانشکده بهداشت و ایمنی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام زن، طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: وجود مادران به عنوان هستی ساز و زنان به عنوان نظم دهندگان برای ما بسیار ارزشمند و گرانقدر است و از تمامی بانوان دانشکده بهداشت و ایمنی قدردانی می کنیم.

در این مراسم همچنین هلیا باغبانی جوانترین بانوی خلبان ایران و مشعلدار المپیک زمستانی 2018 و مهندس مهدی صنم پور مبتکر تکنولوژی نوین موفقیت پرسنل بهداشت و درمان طی سخنانی عوامل موثر در موفقیت خود را برای دانشجویان تشریح کردند.

انتهای پیام

 


نظر شما :