پوستر فراخوان جشنواره برترین‌های حوزه سلامت سالمندان منتشر شد

۰۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۴ کد : ۶۲۸۱۵ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
هم‌زمان با روز جهانی سالمندی در نهم مهرماه (برابر با اول اکتبر) از پوستر فراخوان «اولین جشنواره ملی برترین‌های حوزه سلامت سالمندی» رونمایی و این جشنواره به فاز اجرایی وارد شد.
پوستر فراخوان جشنواره برترین‌های حوزه سلامت سالمندان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حمید حمزه‌زاده ضمن رونمایی از پوستر «جشنواره ملی برترین‌های حوزه سلامت سالمندی» گفت: جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بر اساس مأموریت و رسالت سازمانی، دانش و تجربه حاصل از فعالیت های متنوع در زمینه سلامت سالمندی، در نظر دارد نخستین «جشنواره‌ ملی برترین‌های سلامت سالمندی» را در سال جاری برگزار نماید. بدین منظور از نهم مهرماه و هم‌زمان با روز جهانی سالمندی، فراخوان دریافت آثار این جشنواره منتشر می‌شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره با تأکید بر اهمیت و ضرورت فرهنگ‌سازی سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه حاصل از فعالیت های صورت پذیرفته در سطح کشور به ویژه جامعه‌ دانشگاهی، افزود: این جشنواره برای حضور تمامیِ دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌های مختلف با موضوع سلامت سالمندی ترتیب داده شده‌ است، و قصد دارد ضمن شناسایی آثار تولیدشده در حوزه‌های مختلف مرتبط با موضوع اصلی جشنواره، برترین‌های سلامت سالمندی را در سه زمینه‌ تخصصی «پژوهش و فناوری»، «فرهنگی و هنری» و «نوآوری و کارآفرینی» در سطح کشور معرفی نماید.

حمزه‌‌زاده ضمن اشاره به روند رو به رشد جمعیت سالمندان کشور و تأکید ارکان اصلی سیاست‌گذار بر ضرورت توجه جدی به این موضوع در برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی، مراقبتی و توان‌بخشی، کارآفرینی و اشتغال مبتنی بر نیاز جامعه، بیان کرد: جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه سلامت سالمندی اقدام نموده و تلاش دارد تا با بهره مندی از حضور نیروهای متخصص و توانمند دانشگاهی و استفاده از به روزترین روش ها و فناوریهای جهانی، خدمات ارزشمندی را در زمینه های مرتبط با سلامت سالمندی به جامعه ارائه نماید.

رییس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در پایان افزود: از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با اهداف این جشنواره، دعوت به عمل می‌آید تا در برگزاری این جشنواره در جایگاه همکار، با مشارکت سازنده و مؤثر، کمک نمایند، تا این مسؤولیت خطیر را به فرجام نیک برسانیم.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های 021-22439872 -4 ارتباط برقرار نموده؛ یا به صفحات مرتبط در شبکه های اجتماعی و نیز تارنمای جشنواره مراجعه نمایند.


نظر شما :