در روز جهانی کودک انجام شد؛

دیدار اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با کودکان بستری در بیمارستان مفید

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۳ کد : ۶۳۱۲۵ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به‌منظور برقراری ارتباط شاد و گرامی داشت این روز با کودکان بستری در بیمارستان مفید دیدار کردند.
دیدار اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با کودکان بستری در بیمارستان مفید

 به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این دیدار با حضور دکتر ناصر پروانی، مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی این دانشگاه، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و جمعی از مدیران و اعضای سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف برقراری ارتباط شاد با کودکان، همدلی با والدین، ثبت یک روز شاد و به یاد ماندنی، دادن روحیه و امید به کودکان بستری انجام شد.

  روز جهانی و هفته ملی کودک از مهم‌ترین مناسبت‌هایی است که همه ساله در کشورهای مختلف به‌منظور توجه به حقوق کودکان و برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت زندگی آنان برگزار می‌شود. هم‌گرایی و هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک در سراسر کشور از جمله اهداف مهم در برگزاری هفته ملی کودک است. 

گفتنی است؛ این دیدار در روز دوشنبه 17 مهر ماه ساعت 23 در برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود. 


نظر شما :