انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران/ مشارکت دو مجموعه در حل مسائل مرتبط با مدیریت حوادث

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴ کد : ۶۳۱۸۰ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، بر استفاده از ظرفیت های طرفین جهت مشارکت در حل مسائل مرتبط با مدیریت حوادث در شهر تهران تأکید شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران/ مشارکت دو مجموعه در حل مسائل مرتبط با مدیریت حوادث

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، تفاهم نامه توسعه همکاری ها بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشست مشترک با مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران در محل این سازمان به امضا رسید.

در این نشست دکتر حمید حمزه زاده رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به فعالیت ها و ظرفیت های علمی و اجرایی این واحد جهاد دانشگاهی در حوزه های تخصصی مرتبط با سلامت، ایمنی، امنیت، محیط زیست و مدیریت خطر، ضمن تأکید بر ضرورت توسعه و ارتقاء کمی و کیفی این ظرفیت ها، راه اندازی مرکز خدمات تخصصی HSSE و مدیریت خطر در این واحد جهاد دانشگاهی را اقدامی مؤثر و کارآمد در این مسیر عنوان کرد و هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را حرکت در مسیری برای توسعه فعالیت های مؤثرتر و کارآمدتر در جهت پرداختن به موضوعات و مسائل مهم و مورد نیاز جامعه در این حوزه های تخصصی معرفی کرد. 

دکتر علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین این سازمان و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با تأکید بر اهمیت تعامل  علمی و اجرایی دستگاه های اجرایی کشور با مراکز دانشگاهی برای شناسایی، بررسی و حل مسائل موجود در کشور، به ظرفیت های موجود در جهاد دانشگاهی اشاره نمود و بر تلاش طرفین جهت اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده تأکید کرد.

دکتر نصیری با اشاره به ظرفیت های علمی و اجرایی طرفین، از کلیه معاونت ها و مدیران این سازمان درخواست نمود متناسب با مفاد مندرج در تفاهم نامه، پیشنهادات خود جهت عملیاتی شدن تفاهم نامه برای ورود به مرحله اجرا را ارائه نمایند. 
در ادامه، هر یک از معاونین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این نشست گزارشی از فرصت های موجود در این تفاهم نامه برای توسعه همکاری های مشترک ارائه کردند.

مهمترین موضوعات مندرج در این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت های طرفین در حوزه های مرتبط با HSE و مدیریت خطر در حوادث شهری از طریق توسعه همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.


نظر شما :