جلسه هم‌افزایی فرهنگی در حوزه سلامت سالمندان برگزار شد

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۶ کد : ۶۳۹۳۳ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
جلسه هم‌افزایی فرهنگی در حوزه سلامت سالمندان با تمرکز ویژه بر پیشگیری از دمانس و آلزایمر در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
جلسه هم‌افزایی فرهنگی در حوزه سلامت سالمندان برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی؛ در جلسه هم‌افزایی فرهنگی، معصومه صالحی، مؤسس و مدیرعامل انجمن دمانس و آلزایمر ایران ضمن معرفی اهداف، ظرفیت و دستاوردهای این انجمن به محورهای مهمی از ارتقای سلامت سالمندان و پیشگیری از دمانس و آلزایمر پرداخت.

در این جلسه نازنین بیات، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت سالمندان و اثربخشی فرهنگ‌سازی در پیشگیری و ارتقا سلامت، به بهره‌مندی از ظرفیت ساختارهای دانشجویی در حل مشکلات این حوزه تأکید کرد.

در ادامه وی و ضمن تأکید بر مأموریت سازمانی این واحد جهاددانشگاهی در پایش، پیشگیری و ارتقا سلامت سالمندان و مرور فعالیت‌های سازمان دانشجویان و اداره هنر و رسانه این معاونت به معرفی اولین جشنواره ملی برترین‌های سلامت سالمندان پرداخت.

گفتنی است؛ این نشست شامل بررسی ظرفیت‌های همکاری جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن دمانس و آلزایمر ایران و برگزاری پویش‌های دانشگاهی و حمایت از جشنواره ملی برترین‌های سلامت سالمندی نیز بود.

کلید واژه ها: سلامت سالمندان ازدواج سالمندان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :