آیین‌نامه‌ی جشنواره برترین‌های "سلامت سالمندی" اعلام شد

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۶۳۹۶۶ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
دبیرخانه‌ی جشنواره ملی برترین‌های "سلامت سالمندی" جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آیین‌نامه‌ی این جشنواره را همراه با مهلت ارسال آثار تا بیستم آذرماه منتشر کرد.
آیین‌نامه‌ی جشنواره برترین‌های "سلامت سالمندی" اعلام شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این جشنواره به همت این واحد جهاددانشگاهی باهدف توجه به فرهنگ سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه در سطح کشور و آشنایی جامعه‌ی دانشگاهی، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌های مختلف با موضوع سلامت سالمندی ‌برگزار می‌شود‌.

این آیین‌نامه‌ در سه زمینه‌ی تخصصی «پژوهش و فناوری»، «فرهنگی و هنری» و «نوآوری و کارآفرینی» منتشر شده و  زیرشاخه‌های هر بخش به ترتیب زیر است:

در بخش پژوهش و فناوری: پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، مقاله‌ی برتر، پایان‌نامه‌ی برتر بررسی و برپایه‌ی معیارهای مندرج در آیین‌نامه امتیازدهی می‌شود و مراحل داوری را طی می‌کند.

در بخش ایده‌های نوآورانه و تجاری، هرگونه ایده‌ی نوآورانه‌ی استارتاپی در حوزه‌ی سلامت سالمندی، بخش خدمات و محصولات نوآورانه‌ی این حوزه و در بخش تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها و هوش مصنوعی هرگونه طرح تجربه‌شده‌ی سلامت سالمندی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 همچنین در بخش فرهنگی و هنری که شامل سه زیرگروه: هنرهای نمایشی، ادبی و تجسمی است، در بخش هنرهای نمایشی آثار از شاخه‌های نمایشنامه‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و پادکست دریافت می‌شود و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در بخش ادبی، آثار در شاخه‌های شعر کلاسیک، نو، ترانه و آزاد، طنز، نثر ادبی و داستان کوتاه دریافت و ارزیابی می‌شود.

علاوه‌برآن، در بخش هنرهای تجسمی آثاری در شاخه‌های طراحی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر و عکاسی دریافت می‌شود و ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است؛ آخرین‌مهلت ارسال اثر تا بیستم آذرماه 1402 خواهد بود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و آشنایی با روش ارسال اثر از لینک زیر برای دریافت آیین‌نامه‌ی جشنواره و ثبت‌نام اقدام نمایند.

https://acecr-sbmu.ir/aging-health/

همچنین، برای کسب اطلاعات بیش‌تر با دبیرخانه‌ی جشنواره با شماره‌تلفن: 22439872-021 داخلی 8 معاونت فرهنگی تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام @goftemaneaftab  مراجعه نمایید.


نظر شما :