نشست اعضای کانون هلال احمر سازمان دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۶ کد : ۶۵۰۶۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
روز یک‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اعضای کانون هلال احمر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور معرفی کانون و برنامه‌ریزی یک‌ساله گرد هم آمدند.
نشست اعضای کانون هلال احمر سازمان دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، شیدا یزدانی، دبیر کانون هلال احمر سازمان دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی درمورد این نشست گفت: به منظور هماهنگیِ بیش‌تر و معرفی طرح‌ریزی برنامه‌های یک سال آینده‌ی کانون هلال احمر سازمان دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی، اعضای آن گرد هم آمدند تا با فعالیت‌های این واحد جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان آشنا شوند و در جریان برنامه‌های سال جاری قرار گیرند.

در این نشست که بیش از چهل دانشجوی علوم پزشکی شهیدبهشتی حضور داشتند، دکتر داوود پیرانی فارغ التحصیل سلامت در بلایا و مدیر ستفای این واحد جهاددانشگاهی ضمن اشاره به روحیه‌ی ایثارگری امدادگران گفت: تشکیل تیم‌های امدادگر زن در کشور اسلامی ایران هنگام بروز بلایا و حوادث ضروری و الزامی است. بنابراین پس از درک نیاز دانشجویان برای عضویت در کانون هلال احمر این سازمان دانشجویان، الزامی است این عضویت‌ها همراه با آموزش‌های مداوم باشد.


نظر شما :