در ترم تابستانی؛

بیش از ۶ دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰ کد : ۶۶۳ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
بیش از ۶ دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود
دوره های آموزشی "تربیت مشاور و درمانگر سلامت جنسی" ، "مراقبت های ویژه" ، "پرستاری همودیالیز" و "MRI" برخی از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی است که برای ترم تابستان اجرا می شود. 
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، چهارمین دوره آموزشی "تربیت مشاور و درمانگر سلامت جنسی" برای پزشکان عمومی، متخصصان داخلی، زنان، اورولوژی، کارشناسان و کارشناسان ارشد روانشناسی، مامایی و بهداشت باروری برگزار می شود. 
بر این اساس علاقمندان تا 20 خرداد برای ثبت نام مهلت دارند و زمان آغاز دوره 17 مرداد ماه تعیین شده است. 
همچنین بیست و چهارمین دوره آموزشی "مراقبت های ویژه"  از 2 تیر، بیست و چهارمین دوره آموزشی "مراقبتهای ویژه قلب و عروق" توسط عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از 5 تیر ماه و هفتمین دوره آموزشی "پرستاری همودیالیز" از 11 تیر ماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است که این دوره ها برای دانشجویان ترم 6 و کارشناسان پرستاری برگزار می شود و مهلت ثبت نام آنها تا 20 خرداد تعیین شده است. 
همچنین به همراه بیست و چهارمین دوره آموزشی "مراقبتهای ویژه قلب و عروق"، کارگاه آموزشی CPR پیشرفته ی بزرگسالان به صورت رایگان و با ارایه گواهینامه مجزا نیز برگزار می شود. 
بر اساس این گزارش، از دیگر دوره های ترم تابستان جهاد دانشگاهی می توان به بیست و دومین دوره آموزشی " CT scan در سیستم های تصویربرداری پزشکی" و بیست و دومین دوره آموزشی "MRI در سیستمهای تصویربرداری پزشکی" اشاره کرد که برای فارغ التحصیلان کاردانی و کارشناسی رادیولوژی و رادیوتراپی و کارشناسان ارشد فیزیک پزشکی برگزار می شوند. 
تاریخ شروع این دوره ها اواسط 14 تیر ماه و مهلت ثبت نام پایان خرداد ماه تعیین شده است. 
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان اعرابی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان اداری شماره 2 واحد جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره های 09304092252 و 22439865-9 تماس بگیرند. 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آموزش پرستاری


( ۱۰ )

نظر شما :