جشنواره «برترین‌های حوزه سلامت سالمندان» تمدید شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «برترین‌های حوزه سلامت سالمندان» اعلام کرد: باتوجه‌به استقبال گسترده‌ی دانشگاهیان برای ارسال آثار به این جشنواره، مهلت ارسال اثر تا بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
جشنواره «برترین‌های حوزه سلامت سالمندان» تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این جشنواره که باهدف توجه به فرهنگ سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه در سطح کشور و آشنایی جامعه‌ی دانشگاهی، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌های مختلف با موضوع سلامت سالمندی ترتیب داده شده است، در سه زمینه‌ی تخصصی «پژوهش و فن‌آوری»، «فرهنگی و هنری» و «نوآوری و کارآفرینی» پذیرش آثار دارد.

دکتر حمید حمزه‌زاده ضمن ابراز خرسندی از استقبال جوانان به‌ویژه دانشجویان از این جشنواره، از تمدید مهلت ارسال اثر به مدت یک ماه و تا بهمن‌ماه 1402 خبر داد.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، می‌توانند آثار خود را در زیرگروه‌های زیر برای دبیرخانه به شکل فایل دیجیتال ارسال فرمایند:

  • بخش پژوهش و فناوری:

پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، مقالة برتر، پایان‌نامة برتر؛

  • بخش ایده‌های نوآورانه و تجاری؛
  • بخش فرهنگی و هنری:

هنرهای نمایشی، ادبی و تجسمی‌، اعم از: نمایشنامه‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و پادکست؛ شعر کلاسیک، نو، ترانه و آزاد، طنز، نثر ادبی و داستان کوتاه؛ طراحی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر و عکاسی.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و آشنایی با روش ارسال اثر از لینک زیر برای دریافت آیین‌نامه‌ی جشنواره ثبت‌نام اقدام نمایند.

https://acecr-sbmu.ir/aging-health/

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی زیر در وقت اداری ارتباط بگیرند:

021-22439872

 

 

کلید واژه ها: جشنواره سلامت سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :