رییس جهاددانشگاهی:

هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی انتخابات برگزار نکرده است

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۳ کد : ۶۹۱۸۴ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی، وظیفه دانشگاهیان مبنی بر شرکت در انتخابات و روشنگری و تشویق برای حضور مردم و انتخاب اصلح را مهم خواند و گفت: هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی، انتخابات و همه‌پرسی برگزار نکرده است.
هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی انتخابات برگزار نکرده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی که امروز جمعه برای انداختن رای خود در انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ مجلس خبرگان در دانشگاه تربیت مدرس تهران حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا با بیان اینکه، هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی اقدام به همه پرسی و انتخابات نکرده یادآور شد: اما در انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیم فرزانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتماد زیادی که ایشان به مردم داشتند، کمتر از دو ماه بعد از پیروزی انقلاب همه پرسی برای تعیین نظام برگزار شد.

وی افزود: مردم نیز به این اعتماد پاسخ شایسته ای داده و با اکثریت قریب به اتفاق یعنی ۹۸/۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی، رای مثبت دادند و در ادامه نیز مردم برای تعیین سرنوشت خود به رغم تبلیغات فراوان دشمنان در بیش از ۴۰ همه پرسی و انتخابات شرکت گسترده داشتند.

دکتر مسلمی نائینی گفت: این امر باعث شد نهال کاشته شده در ابتدای انقلاب به درختی تناور و قوی تبدیل شود و همچنان برای حفظ و تقویت نظام و رفع مشکلات کشورمان لازم است مردم در میدان بوده و گسترده تر از قبل در سرنوشت خود دخالت و در انتخابات شرکت کنند.

رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه، امنیت و اقتدار کشور حاصل خون شهداست و حفظ و ماندگاری این امنیت و اقتدار حاصل رای مردم است، وظیفه دانشگاهیان را مبنی بر شرکت در انتخابات و روشنگری و تشویق برای حضور مردم و انتخاب اصلح، خطیر و مهم دانست.

 


نظر شما :