جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت پیشگامان موج چهارم (راین) برای هوشمندسازی حوزه سلامت همکاری می‌کنند

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹ کد : ۶۹۲۳۴ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت پیشگامان موج چهارم (راین) باهدف بهره‌مندی از منابع و توان فکری، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در زمینه هوشمندسازی حوزه سلامت منعقد شد.
جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت پیشگامان موج چهارم (راین) برای هوشمندسازی حوزه سلامت همکاری می‌کنند

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حمید حمزه زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست امضای این تفاهم‌نامه گزارشی از اقدامات و رسالت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه سلامت سالمندی ارائه کرد و گفت: وجود شرکت (راین) در کنار جهاددانشگاهی باتوجه‌به امکانات و زیرساختی که دارد، می‌تواند کمک‌کننده باشد و دستیابی به این هدف مشترک را آسان‌تر کند.

دکترحمزه زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه منجر به همکاری‌های ثمربخشی در زمینه هوشمندسازی حوزه سلامت سالمندان شود.

گفتنی است؛ تشکیل پرونده سلامت پزشکی ویژه سالمندان، همکاری در برقراری ارتباط با دستگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی با استفاده از ارتباطات تشکیلاتی طرفین، اجرای پژوهش‌های کاربردی، اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های تشکیلاتی و خدمات طرفین در داخل کشور و سطح بین‌المللی و همکاری در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های خدماتی مرتبط با انواع سیستم‌های نرم‌افزاری و اتوماسیون سازمانی تحت وب و موبایل از جمله موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه است.


نظر شما :