پویش "باهم زندگی را نجات دهیم" در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۳ کد : ۷۲۶۶۹ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی و اجتماعی
پویش "باهم زندگی را نجات دهیم"، با همکاری مرکز اهدا عضو بیمارستان مسیح دانشوری، انجمن علمی دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خردادماه برگزار گردید.
پویش "باهم زندگی را نجات دهیم" در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این رویداد با هدف بالا بردن آگاهی و ترویج فرهنگ اهدا عضو میان دانشجویان برگزار شد و شامل بخش‌های مختلفی از جمله توضیح مسائل پیرامون اهدا عضو، پرسش و پاسخ و شائبه‌زدایی پیرامون آن بود.

خانم دکتر قربانی، قائم‌مقام مرکز اهدا عضو بیمارستان مسیح دانشوری، در این پویش حضور یافت و به توضیح مسائل پیرامون اهدا عضو پرداخت و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

همچنین دکتر شیخ‌السلام، هماهنگ‌کننده پیوند اعضا و نسوج پیوندی، به توضیح پیرامون کوردیناتوری پیوند عضو، مزایای آن و نحوه ثبت‌نام در این فرآیند برای دانشجویان پرداخت.

در این پویش، فرم‌های ثبت‌نام اهدا عضو نیز به شرکت‌کنندگان اهدا و جمع‌آوری شد که نشان‌دهنده استقبال گسترده دانشجویان از این حرکت انسان‌دوستانه بود.

این پویش با هدف ایجاد آگاهی بیشتر درباره اهمیت و ضرورت اهدا عضو و نحوه پیوستن به جمع اهداکنندگان برگزار گردید و با استقبال گسترده دانشجویان و اعضای هیئت علمی مواجه شد.

کلید واژه ها: اهدا عضو جهاددانشگاهی


نظر شما :