تجلیل جهادگران و دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جانبازان مرکز توان‌بخشی ثارالله به مناسبت هفته دفاع مقدس

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۴ کد : ۷۵۷۴۸ فرهنگی و اجتماعی
هم‌زمان با آغاز هفته‌ی دفاع مقدس و به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دیدار با جانبازان دفاع مقدس مستقر در مرکز توان‌بخشی ثارالله برگزار شد. این بازدید در آستانه‌ی هفته دفاع مقدس و مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهرورزی، با حضور مشاور رییس جهاد دانشگاهی در امور ایثارگران، جمعی از دانشجویان عضو سازمان دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گرفت.
تجلیل جهادگران و دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جانبازان مرکز توان‌بخشی ثارالله به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، برنامه دیدار و تجلیل از جانبازان دفاع مقدس مستقر در مرکز توان‌بخشی ثارالله تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و مصادف با میلاد پیامبر خاتم (ص) توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این دیدار که با حضور نازنین بیات معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا آزادخانی پزشک جهادگر و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و مشاور رئیس جهاد دانشگاهی در امور ایثارگران، و جمعی از اعضای جهادگر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشجویان عضو سازمان دانشجویان این واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، بازدیدکنندگان ضمن عرض تبریک به جانبازان و تجلیل از رشادت های این عزیزان در مدت دفاع مقدس و حتی پس از آن، به گفت‌وگو با ایشان پرداخته و از خاطرات دوران دفاع مقدس آنها بهره‌مند شدند.

این برنامه با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار در نسل جوان برگزار شد و دوربین برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت‌وگوها و خاطره‌گویی‌های جانبازان این مرکز را همزمان به تصویر کشید. در ادامه، ضمن اهدای هدایای به رسم یادبود به جانبازان محترم، نشست دوستانه ای با رئیس و مدیر فرهنگی مرکز ثارالله  نیز برگزار گردید.

نازنین بیات در این نشست با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز جانبازان عزیزی که روایتگر اصلی این دوره هستند، گفت: "جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همواره فعال بوده و امسال نیز با مشارکت در تولید مستند تلویزیونی روایت ‘خط نجات' که از شبکه سلامت پخش می شود، به دنبال انتقال بخشی از واقعیت‌های حوزه سلامت دوران جنگ به نسل جوان است."

لازم به ذکر است بخش‌هایی از این بازدید در ایام هفته دفاع مقدس در برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت پخش خواهد شد.


نظر شما :