با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای صنفی انجام می‌شود؛

معرفی دبیران جدید شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا هفته آینده

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۱ کد : ۷۹۶۴ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی
مسئول برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، گفت: نتایج نهایی این انتخابات تا هفته آینده اعلام می‌شود.
معرفی دبیران جدید شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا هفته آینده

ریحانه رحیمی در گفت‌وگو با ایسنادفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در این دوره ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید، عضو شدند، گفت:

وی با بیان اینکه در کلیه خوابگاه‌ها و در ۳ دانشکده توانبخشی، تغذیه و داروسازی به علت برابر بودن تعداد کاندیداها با اعضای شورای صنفی انتخابات برگزار نشد، گفت: به همین دلیل بدون برگزاری انتخابات، کاندیداها به عضویت شورای صنفی درآمدند.

وی با اشاره به برگزاری اتخابات در ماه مبارک رمضان و در عین حال مشارکت بالای دانشجویان، اظهار کرد: در همه دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها صندوق رأی گذاشته شد و در انتخابات شورای صنفی تحصیلات تکمیلی نیز حدود ۳۱۲ نفر مشارکت داشتند.

مسئول برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که اعضای جدید از تیر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: طی هفته‌ی جاری و بعد از تشکیل جلسه کمیته نظارت بر شوراهای صنفی و تأیید نهایی، اسامی منتخبین اعلام می‌شود و بعد از صدور حکم اعضا می‌توانند از تیرماه کار خود را آغاز کنند.

رحیمی در خاتمه افزود: دبیران شورای صنفی سال گذشته تا تیر ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهند. تعداد دبیران به تعداد واحدهای خوابگاهی و دانشکده‌ای است و تمامی تحصیلات تکمیلی دانشگاه یک شورای صنفی منتخب دارند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: شواری صنفی دانشجو انتخابات


( ۱ )

نظر شما :