جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می کند:

سومین دوره آموزش "ام بی ای سلامت"

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۲ کد : ۸۳۴۴ پر بازدیدترین اخبار کارآفرینی و اشتغال
سومین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" ( Health MBA )توسط مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
سومین دوره آموزش "ام بی ای سلامت"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، پریسا فتایی مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از آغاز ثبت‌نام سومین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" در این واحد جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: سومین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" (Health MBA) با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اساتید مطرح دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی  مدرسان دوره آموزشی Health MBA هستند، ‌اظهار کرد: این دوره فرصتی ویژه برای توسعه نگرش، دانش و مهارتهای مرتبط با راه اندازی مدیریت و کسب و کارهای سلامت را برای فراگیران ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، تصریح کرد:  توان افزایی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور موثر و موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت،  تقویت مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، تجاری سازی فناوری‌های نوین حوزه سلامت،  شناسایی و ایجاد  فرصت‌ها و نحوه بهره برداری از آن‌ها در حوزه پزشکی و سلامت و  تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک‌های حل مساله  برخی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.

به گفته فتایی،  درک مفاهیم نوین خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار،  کشف، خلق و تجاری سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب و کار حوزه بهداشت و سلامت و  آشنایی با قوانین و مدل‌های کسب و کار حوزه سلامت، نحوه تامین منابع مالی برخی از سرفصل‌های این دوره را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه کلیه دانشجویان و دانش آموختگان حوزه سلامت و علاقمندان به حوزه مدیریت کسب و کار حوزه سلامت می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند، ادامه داد: طول دوره حدود 200 ساعت شامل (140 ساعت حضوری و 60 ساعت پروژه عملی و مشاوره بوده که از 24  خرداد ماه طی روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در خاتمه با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استعدادهای درخشان، ثبت نام‌های گروهی و دارندگان طرح های نوآور از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره ها برخوردار خواهند شد، ادامه داد: علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  09120136453 و  02122439873  تماس گرفته و یا وبسایت مرکز به نشانی  healthcie.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: Health MBA ام بی ای سلامت


نظر شما :