پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت روز پزشک

دکتر آقاجانی: پزشک، منظومه روشنی از علم، اخلاق و مسئولیت است

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۰۸۷۱ آموزشی زندگی سالم فرهنگی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با انتشار پیامی فرا رسیدن اول شهریور ماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به خانواده پر افتخار پزشکان دانشگاه تبریک گفت.
دکتر آقاجانی: پزشک، منظومه روشنی از علم، اخلاق و مسئولیت است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام به این شرح است:

 
به نام او که اسمش دوا و ذکرش شفاست
 
فرا رسیدن زادروز حکیم نامدار ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی همکارانم در سراسر کشور و همچنین پزشکان تلاشگر و پر افتخار خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک می گویم.
 
پزشک، منظومه ای درخشان از علم، اخلاق و مسئولیت است که با این توشه قدم در مسیر خدمت می گذارد و این سلاح قدرتش در مواجهه با درد دردمندان و مقابله با ناملایمات است.
 
افتخار خدمت به مردم انگیزه وصف ناپذیری است که شما پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در ارائه خدمات پزشکی همواره استوار و ثابت قدم نگه داشته؛ و توان مضاعفی است که شما را در برابر کاستی ها سرفراز کرده است.
 
خبرهای خوش اخیر از دانشگاه در افزایش شاخص های بهره وری، دستیابی به روش های نوین درمانی و تولیدات فناورانه که از آئینه رسانه ها به دل مردمان ایران زمین نشست؛ نور امیدی بود که ثابت کرد علم و دانش پزشکان و دانشمندان ایرانی تحریم نشدنی است.
 
دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی ، بر خود می بالند که به راه و رسم بزرگان و پیشینیان خود، اخلاق پزشکی را در کنار علم نگاه داشته و اعضای این خانواده آموخته اند که باید طبیبانه و مسئولانه بر بالین دردمندان حاضر شد؛ آن هم امروز که گاه پایداری و همراهی است.
 
بار دیگر تلاش های صادقانه، مستمر و شبانه روزی شما پزشکان و دانشمندان خانواده بزرگ دانشگاه را ارج می نهم؛ سلامتی، عزت و توفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم.
 
انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی روز پزشک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :