برگزاری مسابقه بزرگ غزل خوانی دانشگاهیان علوم پزشکی کشور همزمان با روز شعر و ادب پارسی

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰ کد : ۷۵۳۲۰ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی و اجتماعی
در آستانه‌ی روز شعر و ادب پارسی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی مسابقه بزرگ غزل خوانی دانشگاهیان علوم پزشکی کشور را برگزار می‌کند.
برگزاری مسابقه بزرگ غزل خوانی دانشگاهیان علوم پزشکی کشور همزمان با روز شعر و ادب پارسی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مسابقه‌ی غزل‌خوانی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی با نزدیک شدن به این روز، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در 27 شهریورماه برگزار خواهد شد.

در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی، از همه‌ی دانشجویان، استادان، جهادگران و کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دعوت شده تا در این مسابقه‌ی غزل‌خوانی شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز 25 شهریورماه، با انتخاب یک غزل از خود یا شاعران نام‌دار زبان فارسی، خوانش آن با صدا یا تصویر خود و ارسال آن به نشانی تلگرام @sdsbmu یا ایتا با شماره‌ی 09914516224 در این مسابقه شرکت کنند.

اختتامیه‌ی این مسابقه در روز 27 شهریورماه با حضور دکتر صابر قدیمی، دکتر ناصر پروانی و دکتر الهام باقری در صفحه‌ی اینستاگرام معاونت فرهنگی برگزار خواهد شد. داوری آثار در دو بخش انتخاب شما و انتخاب داوران انجام می‌گیرد. گفتنی‌ست بخش انتخاب شما، هم‌زمان با مراسم برخط و در صفحه‌ی اینستاگرام برگزار می‌گردد.

برای اطلاع بیش‌تر صفحه‌ی اینستاگرام «رسانه آفتاب» با نشانی resaneyeaftab را دنبال کنید.


نظر شما :