فرهنگی - آرشیو

با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای صنفی انجام می‌شود؛

معرفی دبیران جدید شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا هفته آینده

مسئول برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، گفت: نتایج نهایی این انتخابات تا هفته آینده اعلام می‌شود.

ادامه مطلب
میزگرد ایسنا درباره دغدغه دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

از "حذف رابطین خوابگاهی"تا کمبود سرانه فضای فیزیکی"

در حال حاضر بیش از ۳۸۰۰ دانشجو در ۱۴ خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ساکن هستند؛ اهمیت تامین امکانات صنفی و رفاهی برای این دسته از دانشجویان که بخش اعظم زمان خود را در این مکان‌ها سپری می‌کنند بر کسی پوشیده نیست، با این حال فراهم آوردن بستر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه در خوابگاه‌ها نیز مساله‌ دیگری است که اهمیت آن در شرایط امروز جامعه، بیش از پیش احساس می‌شود.

ادامه مطلب
همزمان با روز دوم هفته خوابگاه محقق شد

افتتاح نخستین سایت دوچرخه سواری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

همزمان با دومین روز از هفته خوابگاه‌ها با شعار «ورزش، سلامتی و نشاط» برای اولین بار در بین دانشگاه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین سایت دوچرخه سواری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) افتتاح شد.

ادامه مطلب
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

تنها راه برون‌رفت از موقعیت انقباض بودجه‌ای همدلی مسئولان و دانشجویان است

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست هم اندیشی شورای مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دبیران شوراهای صنفی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها تاکید کرد: تنها راه برون رفت از موقعیت انقباض بودجه‌ای همدلی بین مسؤولان و دانشجویان است.

ادامه مطلب
راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه‌های راهبردی و کلان دانشگاه از تشکیل "تالار مشاهیر" در دانشگاه با هدف مستندسازی فعالیت و الگوسازی اقدامات اساتید سرآمد و پیشکسوت دانشگاه خبر داد.

ادامه مطلب
همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن سینمای جوانان
با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت

همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن سینمای جوانان

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن سینمای جوانان ایران با هدف گسترش همکاری‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و تبادل تجارب، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب