آرشیو اخبار

تبریک نوروزی رییس جهاددانشگاهی

تبریک نوروزی رییس جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی به مناسبت آغاز سال۱۴۰۰ با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو تاکید کرد: با لطف خداوند و تلاش همکاران در سراسر کشور، هدف همه ما در سال ۱۴۰۰ باید این باشد که علی رغم مشکلات تحمیل شده بر کشورمان چه به لحاظ تحریم و چه به لحاظ مسائل مدیریتی و سیاسی، سال موفقی را برای جهاددانشگاهی در جهت خدمت به مردم، همه همکاران و خانواده‌های محترم آنها داشته باشیم.

ادامه مطلب
انتشار شماره‌ی صدو هفتاد و هشتم«پیام جهاد»/ ساخت ساخت پیچیده‌ترین قسمت قطار ملی در جهاددانشگاهی
مهم‌ترین اخبار رویدادهای جهاددانشگاهی در آخرین شماره‌ی «پیام جهاد» سال ۱۳۹۹؛

انتشار شماره‌ی صدو هفتاد و هشتم«پیام جهاد»/ ساخت ساخت پیچیده‌ترین قسمت قطار ملی در جهاددانشگاهی

با مرور مهم‌ترین اخبار رویدادها و دستاوردهای محققان و پژوهشگران جهاددانشگاهی، شماره‌ی ۱۷۸ و آخرین نشریه‌ی «پیام جهاد» در سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

ادامه مطلب
کتاب "طراحی تهویه صنعتی" منتشر شد
توسط انتشارات جهاددنشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی:

کتاب "طراحی تهویه صنعتی" منتشر شد

کتاب "طراحی تهویه صنعتی" نوشته امیرحسین متین، حمیدرضا ابراهیمی، داود پیرانی، امین خلیلی نژاد به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به چاپ رسید.

ادامه مطلب
رونمایی از  تندیس " گلستان بهشتیان سلامت " به پاس گرامیداشت مقام شهدای مدافع سلامت
توسط جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد؛

رونمایی از تندیس " گلستان بهشتیان سلامت " به پاس گرامیداشت مقام شهدای مدافع سلامت

به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کانون‌های فرهنگی این دانشگاه، به مناسب روز درختکاری، مراسم رونمایی از " تندیس گلستان بهشتیان سلامت " و کاشت یک نهال به یاد بود سرو قامتان عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

ادامه مطلب

خطر بیشتر کرونا برای سنین زیر ۱۰ و بالای ۷۰ سال / لزوم قاطعیت بیشتر در رعایت پروتکلها

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه با توجه به شباهت علایم بالینی، افتراق نوع جهش یافته ویروس کووید ۱۹ از نوع کلاسیک آن بسیار دشوار است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و حتی واریانت های جدید آن نقش موثری دارد.

ادامه مطلب
در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

برنامه‌ای برای مدیریت سبک زندگی در مبتلایان به دیابت/چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فناور برتر جشنواره پژوهشی ابوریحان با تشریح اپلیکیشن مدیریت سبک زندگی در مبتلایان به دیابت به عنوان محصول برتر این جشنواره پژوهشی، برخی از موانع و مشکلات پیش روی استارتاپ‌ها و فناوران جوان را مطرح کرد.

ادامه مطلب
فوق تخصص بیماریهای عفونی بیمارستان مسیح دانشوری:

کرونا کنترل نشود، پایان اسفند درگیر پیکهای شدیدتر می شویم

فوق تخصص بیماریهای عفونی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تاکید کرد: کشور در شرایط خطرناکی به لحاظ شیوع کرونا قرار دارد و اگر چنانچه هرچه سریعتر از شیوع گسترده بیماری جلوگیری نشود ممکن است تا اواخر اسفند درگیر پیک های شدیدتر بیماری شویم.

ادامه مطلب